ddere

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara Derehag - 28 oktober 2010 18:13

Hej !


Förlåt mig att jag inte bloggat idag, men jag har inte haft tid.. Tyvärrrrrrrr..   

Men jag ska bättra mig, jag lovar !

Jaja , när jag kom hem så åt jag lite mat & sedan städade jag mitt rum.

Så jag blev precis klar med städningen & har precis duschat!


Idag kan ni tyvärr inte få se min outfit,

för jag har inte orkat fixa det & tänker inte orka det heller    

för jag har bytt kläder 3-4 ggr sen jag kom hem..?

Fråga mig inte varför , för det vet jag inte äns själv..

Aja, här har ni en bild som jag tog nyss.. Haha , inte så bra precis.

  


Puss & kram !   

Av Sara Derehag - 28 oktober 2010 06:53

God morgon ! 


Har precis ätit & nu ska jag slänga på mig kläder och göra mig iordning inför ännu en skoldag...   Ska bliii så kul... noooooooooooooooT! 

Men nu ska jag göra mig iordning , så vi hörs när jag kommer hem.


Kramhej!

Av Sara Derehag - 27 oktober 2010 19:55

Tjena !   


Har inte kunnat blogga för att jag har vart borta hos Malin en stund. Detta blir tyvärr kvällens sista inlägg! För nu ska jag nörda ett spel på facebook! , vill ni nå mig där heter jag "Sara bästa Derehag".


Hoppas mina söta läsare har haft en bra dag!


Kysshej!   

Av Sara Derehag - 27 oktober 2010 15:31

Hej mina alla mina söta bloggläsare!   


Kom hem vid tre tiden , och nu har jag precis ätit pizza som mamma & pappa hadde med sig hem från stan. Så nu är jag proooppmätt... Och vill inte äns se mat!

Jaja , idag i skolan har vi inte gjort så mycket vi hadde slöööjd,engelska,no & so. Tror det var allt iallafall, det var inte idag vi skulle till kyrkan ,

vi skulle tydligen dit i morgon?  

Tråkigt det kommer att bli , men man slipper ju iallafall att jobba, hahaha !   


 

En bild på mig som jag tog nyss ! 

  

Blev en chill outfit idag...  


Randig t-shirt 199 :-

Svarta team sportia byxor från team sportia 299 :-





Av Sara Derehag - 27 oktober 2010 06:52

God morgon !   


Har nyss käkat & klätt på mig kläder. 

Idag i skolan ska vi till kyrkan ?!??! (jag tror inte på gud om ni trodde det, inget illa menat för er som gör det!) 

Jaaaja , vi skulle typ prata om döden, begravingar osv.. 


Menmen , jag får nog göra klart mitt matteprov också , hoppas det går bra !   

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra , kanske vara med någon eller bara plugga & ta det lungt. Vi har proooov på Fredag. *suuuuuuuuck*

Jag kan lova att ni får dagens outfit sen när jag kommer hem!


  

Om ni tror att det är den kyrkan vi ska till ... Så tror ni feeel ! 

För jag tog bara den största jag hittade , hihihihi ! (a)


Aja , puss & kram ! :*

Av Sara Derehag - 26 oktober 2010 20:41

God kväll !


Detta blir kvällens sista inlägg , för jag ska sova snart! , och då tänker ni..

"såhär tidigt?" , jaaa jag vet att det är jätte tidigt men jag är så jääävla trött!   


Och nu har jag hittat kamera sladden , som har vart efterlyst i flera år känns det som , men kanske någon vecka.. Så äntligen ska ni få lite mer bilder!


Jongleringsbollarna , som jag köpte i Söndags på Teknik Magasinet.

 En bild på mig , med nya jackan på , visst är den fin ?   


Go'natt !

Av Sara Derehag - 26 oktober 2010 20:13

Om det är någon som vill ha en bloggdesign så kan nog Emma göra det.

Fast det kostar , men hon gör väldigt fina designer,

så jag tycker ni ska satsa på det om ni behöver en ny design !   


Hennes msn adress är emmahagelin@hotmail.com 


Av Sara Derehag - 26 oktober 2010 19:01

Hej på er !


Idag i skolan var vi på innovatum , det var väll kul ,

förutom att det inte finns något att göra när man har " fri tid " ..

Eller jo , men har ju vart där så fukking många gånger nu så tröttnat som fan.. 

Och när vi kom tillbaka till skolan hadde vi rast ! ,

Sen när vi gick in så skulle jag göra mitt matteprov , som jag inte hadde gjort pga sjukdom.. Men tror faktiskt det gick rätt så bra , får väll hoppas på det bästa!  


När jag kom hem från skolan käka jag lite mat & sedan kom Emelie , vi spelade kortspelet "uno".

Det var jäätte kul! Och sedan kom Johan , så fick han vara med och spela. 

Det är väll det vi har gjort & nu sitter jag här och dom sitter och grejjar med Johans iphone , give me?   

Vill så gärna ha en , men jag har inte råd , finns mycket annat som är mer behövande .. *suuuck* ! , Och föresten så har jag sålt klart jultidningarna ,

så jag får ju lite pengar ! :)

  

Justin som bäbis , så söööööt han är ! , finns ingen sötare!


Kysshej! :*


Presentation


Välkommen till min blogg. Här kommer du att kunna läsa om livet - döden , och allt där imellan! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards