ddere

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sara Derehag - 20 oktober 2010 20:20

God kväll   


Kom precis hem från Malin, vi gjorde väll inte så mycket..

Det gammla vanliga , flumma & chilla.

Vi har inte träffats på länge nu så var gött att få träffa bästavän.   

Båda hadde jääääätte mycket att berätta , så pratat har vi allt gjort ;)


Jag känner mig inte trött alls, så därför tänker jag sitta här en bra stund & sen plugga. Och sedan sova såklart...   


Skriver kanske ett inlägg innan jag dejtar nattkudden ^^


KysssssssssssssssN   


Av Sara Derehag - 20 oktober 2010 14:22

Hej på er !   


Kom precis hem efter ännu en skoldag, men vi har inte gjort så mycket ,

första lektionen var vi på vänerparken för vi skulle kolla på någon musik grejj?!?

det var inte speciellt kul.. , men vi slapp iallafall att jobba!   

Och eftersom jag var sjuk 3 dagar förra veckan ligger jag lite efter .. Så jag tog hem SO arbetet. Jag ska bara skriva lite om Kenya , det är ju lätt & går på 5 min.


Och pappa var och köpte en ny säng till mig idag, så den har han vart och hämtat, så ska väll kolla lite på den , eller aah sätta upp den.   


Ha det bra !

Av Sara Derehag - 20 oktober 2010 06:51

Hej på er !   


Som ni ser så har jag flyttat över bloggen hit, för jag tror det kommer bli mer bloggande här & så vidare..

Känns mycket bättre när man kan skriva smilisar faktiskt.   

Håller på att fixa design och så , får se när det blir klart.. 

Min förra blogg hette www.ddere.devote.se , www.ddere.blogg.se och www.lyxii.bloggplatsen.se! Det är dom bloggarna jag haft, men kände att bloggplatsen var mycket skönare & bättre. (a)


Just nu sitter jag i soffan & ska gå till bussen om en stund, och efter skolan ska jag nog vara med Malin.


Pusshej !   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg. Här kommer du att kunna läsa om livet - döden , och allt där imellan! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards