ddere

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

pizza , muums !

Av Sara Derehag - 27 oktober 2010 15:31

Hej mina alla mina söta bloggläsare!   


Kom hem vid tre tiden , och nu har jag precis ätit pizza som mamma & pappa hadde med sig hem från stan. Så nu är jag proooppmätt... Och vill inte äns se mat!

Jaja , idag i skolan har vi inte gjort så mycket vi hadde slöööjd,engelska,no & so. Tror det var allt iallafall, det var inte idag vi skulle till kyrkan ,

vi skulle tydligen dit i morgon?  

Tråkigt det kommer att bli , men man slipper ju iallafall att jobba, hahaha !   


 

En bild på mig som jag tog nyss ! 

  

Blev en chill outfit idag...  


Randig t-shirt 199 :-

Svarta team sportia byxor från team sportia 299 :-





 
 
fckingcrazy

fckingcrazy

27 oktober 2010 16:03

sv: tack så mkt! :)

http://fckingcrazy.blogg.se

 
ÅSA

ÅSA

27 oktober 2010 16:06



Tack så jätte mycket :)

gott med pizza!

http://enjaveltill.blogg.se

 
ÅSA

ÅSA

27 oktober 2010 16:12

alltså jag är inte bra på designer. Jag e mest bara bra på göra om bilder. själva designen har en kompis hjälpt mig med.

Men om du vill ha hjälp med en desig o bild kanske. Fråga min kompis som jag har länkat till höger på min blogg. Tryck där det står "grind your mind" Säg att jag tipsade dig :P

http://enjaveltill.blogg.se

 
Marika

Marika

27 oktober 2010 16:21

Svar: Tack vännen:)

http://katrimarikas.blogg.se

 
Julia :)

Julia :)

27 oktober 2010 19:04

Hej!

Kolla gärna min blogg, det skulle vara jätte roligt. Hoppas du stannar.

Kram! :)

http://JuliaKarlssonn.bloggplatsen.se

 
Marika

Marika

27 oktober 2010 19:35

Svar: Jag har bara mina närmaste vänner på msn.. så tyvärr :/

http://katrimarikas.blogg.se

 
Ingen bild

malin

27 oktober 2010 21:49

heej, vad kul att du lyssna på mig och la ut på dagens outfit. ska bli kul att kolla vad du har på dig varje dag (: så hoppas du fortsätter med de. kram

Sara Derehag

28 oktober 2010 06:52

jag tycker också det är roligt för då kan mina läsare se vad jag har på mig & det gillar dom flesta!:)kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Derehag - 21 november 2010 18:50

Sticker iväg till donken med mamma,pappa & pontus nu! hörs när jag kommer hem! :) ...

Av Sara Derehag - 21 november 2010 16:25

Hej på er!    Nu kan man säga att det var ett tag sen jag blogga .. Jag har värkligen inte orkat uppdaterat, tyvärr. men nu känner att jag orkar hålla på med bloggen .. Det är faktiskt rätt jobbigt, tycker jag iallafall..    Ja, idag ...

:d

Av Sara Derehag - 1 november 2010 08:08

God morgon !   Oh herregud , idag vaknade jag tidigt , har inte heller sovit så mkt inatt. Idag får jag se vad som händer, tror jag ska vara med Jonna. Det var så länge sedan , vi har inte träffats sen jag åkte till Rhodos.    Saaaaaaknar d...

Av Sara Derehag - 30 oktober 2010 20:14

God kväll !      Just nu sitter jag på mitt rum & dunkar musik. Och har allmänt tråkigt , kan inte någon ända liten människa i hela sverige vara social? Svar... tydligen inte! Yeye, får väll gå ner & se vad dom andra gör.   Men bloggar me...

ily

Av Sara Derehag - 30 oktober 2010 16:34

Hej igen ! Har inte gjort ett piss sen jag blogga sist, blir väll att kolla film med mamma om en stund. Så får man tiden att gå lite fortare i alla falll.       Att få höra din röst och att få se på dig är det bästa jag vet. Du är ...

Presentation


Välkommen till min blogg. Här kommer du att kunna läsa om livet - döden , och allt där imellan! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards