ddere

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Sara Derehag - 24 oktober 2010 19:14

God kväll ! 


Förlåt , men har vart upptagen idag så inte haft tid med datorn tyvärr. 

Jag , mamma & pappa stack iväg till Överby ,

och där köpte jag en jacka & 3 jongleringsbollar.   


Men just nu hittar jag inte kamera sladden så kan inte ladda upp bilder på sakerna...

Alltid när jag ska ha sladden är den såklart borta, men i alla fall nu ska jag kolla facebook & bilddagboken.


Och i morgon får jag sovmorgon ,  börjar ju halv elva.

Fett gööööött !   


Hörs i morgon...

Puss & kram!   


Av Sara Derehag - 24 oktober 2010 08:22

God morgon !   


Tyvärr hadde jag inte tid att blogga så mycket igår för Emelie & Johan kom och vi kollade på film och chillade. 

Sen efter det stack jag iväg till Malin , vi gjorde väll det gamla vanliga snackade & var ute och gick... Och satt vid datorn såklart!   

Men nu fick jag in bilderna från mobilen också..



Disco't , det var fett kul, men blev tyvär inga mer bilder eftersom jag inte hadde med mig kameran ^^ 


Kyssheeej ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg. Här kommer du att kunna läsa om livet - döden , och allt där imellan! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards