ddere

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Sara Derehag - 25 oktober 2010 19:54

God kväll !   


Förut stack jag iväg till Malin , vi har inte gjort någtot speciellt. 

Bara chillat som vanligt typ ? , finns inget att göra en sådanhär dag...   

Men i alla fall så har Malin & jag bästa huuumorn ever! "ööh?"..


Ska snart gå ner och käka kvällsmat , sen blir det duschen & sedan sääängen!


& jag ville bara säga att detta är den bästa låten just nu -

Jaa ni vet, så jäääääääääääävla bääääst!


Men jag får ju inte glömma juuuustin!   

  

Justin Drew Bieber , i love yoooou !

Av Sara Derehag - 25 oktober 2010 15:21

Hej !   


Idag hadde jag sov morgon , för vi började halv elva! 

Aja , kom hem för en stund sedan.. & idag i skolan hade vi något kallat "höstvandring" , alla från årskurs 4-6 gör denna aktivitet.

Man blir indelad i olika grupper i klassen och så ska man gå en ganska lång bit ,

tror det var fem kilometer. Oh my good ..  

Iallafall så finns det 4 olika stationer man ska göra saker.


En sak kan jag lova , att man får ont i bena.. Inte lite heller ..

Jaja, nu har jag precis ätit & är proppmätt! Blir spyfärdig så fort jag ser eller känner lukten av mat. 


Idag ska jag nog vara med Malin , eller aah när hon slutar .. ,

får väll se vad vi hittar på tror inte vi gör något speciellt , tyyp det vanliga !   


Aja , bloggar senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg. Här kommer du att kunna läsa om livet - döden , och allt där imellan! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards