ddere

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara Derehag - 30 oktober 2010 20:14

God kväll !   


Just nu sitter jag på mitt rum & dunkar musik. 
Och har allmänt tråkigt ,

kan inte någon ända liten människa i hela sverige vara social? Svar... tydligen inte!

Yeye, får väll gå ner & se vad dom andra gör.


Men bloggar mer imorgon !


ily

Av Sara Derehag - 30 oktober 2010 16:34

Hej igen !


Har inte gjort ett piss sen jag blogga sist,

blir väll att kolla film med mamma om en stund.

Så får man tiden att gå lite fortare i alla falll.   


  

Att få höra din röst och att få se på dig är det bästa jag vet.

Du är så underbar, hoppas du vet det.

Av Sara Derehag - 30 oktober 2010 13:43

Hej !


Stack med mamma & pappa till willys förut , så jag kom hem precis.

Köpte lite godis , eftersom det är Lördag! Lördagsgodis , det var länge sen...


Blir ni inte sugna ?    

:)

Av Sara Derehag - 30 oktober 2010 11:43

Hej på er !   


Kom precis hem från marknaden , det gick väll rätt så bra att sälja. 

Och det blev tyvärr inga kort tagna,

eftersom vi hade fullt upp att sälja kakor , bullar & bröd. 

Som jag kanske nämnde i förra inlägget så skulle jag bara stå där & sälja i en timme. Tycker det är lagom, eftersom vi delar upp hela klassen.   


Får väll se vad som händer senare .. Ta det lungt eller något.

Bild lånad från google.


Kysshej ! 


Av Sara Derehag - 30 oktober 2010 08:51

   

Klassbollen tröja 2009 (ingick i klassbollen)

Jeans från JC 399 :-


Av Sara Derehag - 30 oktober 2010 07:53

Hej på er ! 


Förlåt mig , jag vet att det har blivit kass uppdatering.

Men igår så var det sista dagen i skolan , uuunderbart

Vi gjorde typ ingenting , vi hade idrott,engelska,svenska & massa prat.   

Så det var chill , sen efter skolan stack jag hem till Malin.

Vi gjorde oss i ordning inför discot i Uddevalla, & vid halv sex tiden stack vi in till Uddevalla , eftersom discot började 6. 

Så fick vi ju såklart stå i värsta långa kön... 

Sen runt 7-8 pallade vi inte vara där mer ,

så vi stack ut på stan & vi gick till donken och det var jätte kul!   

När Malin & jag var på kampenhof , om ni inte vet vad det är så är det en busstation. Så kom William , typ efter 2 timmar efter discot hade börjat.

Så ja vi fick ju vänta..vänta..vänta
Och till slut kom han , vi satt mest bara och prata!

Kvällen var awesome....


Nu har jag precis vaknat och klockan är 8..

Idag ska vi sälja bullar/bröd/kakor på oktober marknaden i stan! 

Alla i min klass ska det eftersom vi ska fixa pengar till klassresan,

som ska bli Liseberg! Shiit, har inte vart där i år.., blev aldrig så.   

Men i alla fall så ska jag, Linnea , Aj (andreas) & Johannes stå vid ett bord och sälja .. 10-11.


Nu ska jag snart käka frulle...

Slänger in ett inlägg innan jag drar te stan!


Pussen!  

Av Sara Derehag - 29 oktober 2010 06:44

God morgon !


Har precis vaknat & ska snart käka frulle. Och sen göra mig i ordning , sedan till skolan *suuuck*.

Jaja , idag ska jag Malin & William på viiision!   

För er som inte vet vad det är så är det ett disco i Uddevalla.

Ska bli fett kul & jag menar det! 


Hörs när jag kommer hem. 


KysssN

:)

Av Sara Derehag - 28 oktober 2010 20:02

God kväll!


Detta blir nog kvällens sista inlägg.

Just nu sitter jag i soffan & kolla på tv och chattar.   

Ska snart käka kvällsmat & göra mig i ordning för att sova..


Hörs sen eller imorgon.

Presentation


Välkommen till min blogg. Här kommer du att kunna läsa om livet - döden , och allt där imellan! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards